ОЭС №2 24.02.2017

Облыстық Эксперттік Кеңестің қарастырған жұмыстары

 

Өткізу күні: 24 ақпан  2017 жыл

 

 

Аты-жөні

Лауазымы, жұмыс орны

Жұмыстың тақырыбы

Қысқаша аннотация

  1. 1.                 

Жүніс Дархан Жақсылықұлы

Оқытушы, Қостанай педагогикалық колледжі, Қостанай қ.

0402000 «Дизайн» мамандығы жөнінде студенттерге арналған

 «Мүсін» курсы бойынша оқу-әдістемелік құралы

 

Әлемді пластикалық қабылдауын дамытуға, салмақтық қатынастарды көлемді –кеңістіктік елестету және сезінуді дамытуға, көркем талғамын дамытуға және жалпы мәдени ой-өрісін кеңейтуге бағытталған оқыту курсы. Пластикалық тілді суретшілердің және сәндік-қолданбалы өнердің басты көрініс құралы ретінде меңгеруге, алдағы шығармашылықта қолдану үшін  қатты және жұмсақ материалдарда пластикалық моделдеу  дағдысын дамытуға  мүмкіндік береді.

  1. 2.                 

Баймаканова Ботагоз Айтышевна

Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, 

 «Куйбышев ОМ» КММ, Ұзынкөл ауданы

5 сынып оқушыларына арналған «Сөйлеу мәдениеті» таңдау курсы бойынша

 бағдарлама, оқу және әдістемелік құралы

Бағдарлама сөйлеу мәдениеті туралы жүйелі білімнің қалыптасуына, оқушының коммуникативтік-сөйлеу іскерлігі мен дағдыларын дамытуға,  балалардың сөйлеу мәдениетін тәрбиелеуге және сөзік қорын байытуға бағытталған.

 

  1. 3.                 

Майшина Галия Кенихановна

Тәрбиеші,   

№ 16 бөбекжай, Қостанай қ.

«Сиқырлы саусақтар» атты ортаңғы топ балаларға  арналған дамытушылық бағдарламасы, технологиялық картарлар және дидактикалыө материал жинағы

Бағдарламаның бағыты «Шығармашылық» білім беру саласы бойынша баланың танымдық, шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында жасалған. Аталған бағдарламаны іске асыруда тәрбиешіге көмектесуге арналған сабақтардың технологиялық карталар жинағы ұсынылған. Карталарда саусақ жаттығуларының  түрлі әрекеттері белгіленген.

  1. 4.                 

Кнодель Оксана Викторовна

Тарих және география пәнінің мұғалімі, «Железорудный станциясының № 20 негізгі мектебі» КММ, Рудный қ.

5-6 сынып оқушылары үшін «Поэтикалық география» факультатив курсының

оқу-әдістемелік жинақтамасы

 

ОӘЖ күнделікті өмірде географиялық білімді қолдана біліуге қалыптастыруға, ақпарат көздерімен жұмыс дағдысын дамытуға, талдауға, салыстыруға, қорытынды жасауға, рухани дамыған, шығармашыл тұлғаны тәрбиелеуге көмектеседі.

 

  1. 5.                 

Сағынбаева Фарида Мухамеджановна

Қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі, «№ 1 Заботол ОМ», Қостанай ауданы

Қазақ тілі пәнінен 5-сынып оқушыларына  арналған қосымша электрондық оқу құралына

Электрондық құралы Power Point және AktivInspaer ақпараттандырылған бағдарламасында жасалған. Бұл бағдарламалар пайдалануға қолайлы, оңай болады, кез келген ортада ашып оқу әрекеттерін жасауға көмек көрсете алады. Навигациясы жеңіл, ішіндегі өзара байланыстарына сілтеме  арқылы шығуға болады. Оқу материалын қызықты тұрғыда меңгеруіне байланысты электрондық құралында ойын жаттығулары, ережелері нақты ұсынылған. Әр модульді сабақ үстінде түсіндіруіне және өз бетімен игеруіне байланысты презентациялары және флипчарттар жинағы жақсы құрастырылған.

  1. 6.                 

Жандаулетова Раушан Курмангалиевна

 Математка пәнінің мұғалімі, Алтынсарин ат. ДБМ, Қостанай қ.

«Б.Блум таксономия негізінде 7- сынып алгебра сабағында бағалау әдістемесі» педагогтарға  арналған әдістемелік құрал

Дарынды балаларға арналған білім беру бағдарламасында тереңдетілген жүйеде оқу жетістіктерін жаңа бағыттарымен бағалау жасауда құрастырылған әдістемелік құралы өзекті болып табылады. Бағалау жүйесі көмегімен оқушылар өз бетімен өз-өзін және бір-бірін бағалауға үйренеді. Кестеде құрастырушы  Б.Блум таксономиясының оқушылар дағдыларын қалыптастыру жолдарын нұсқау түрінде айқындаған.

  1. 7.                 

Торина Самал Аблайкановна, Абильтаева  Ұлжан  Қабылқановна

Тәрбиешілер,  № 13 бөбекжайы, Қостанай қ.

«Әдеп- әліппесі» атты 4-5 жастағы балаларға арналған дамытушылық- тәрбиелік бағдарламасы, дидақтикалық ойындар жинағы және жұмыс дәптері 

Бағдарлама  бала-бақшаның 4-5 жастағы ортаңғы тобы балаларына арналған. Бағдарламаның өзектілігі – тәрбиелеу, ұлттық тәлім-тәрбие беруде рухани-адамгершілік, әдептілік өмірлік дағдыларын арнайы бағдарламамен жүргізу үлгілері сипатталған. Тақыраптары 36 сабақүлгілерін айқындауға бағытталған.

  1. 8.                 

Саутбаева Гүлмекен Араповна,

Есекенова  Ботагоз Амамбаевна, Белгибаева Периазт Асатқызы,

Бакимова Зульфия Қойшибаевна

Тәрбиешілер, № 5 бөбекжай,

 Қостанай қ. 

«Балапан және оңын достары» атты 5-6 жастағы балаларға арналған дамутышылық бағдарламасы және сабақтар өткізу технологиялық карта жинағы және электрондық қосымшадағы дидактикалық ойындар жинағы

Балабақшадағы балалардың білім зерттеу тәрбиешінің ең маңызды, негізгі жұмыстарының бірі. Зерттеу жұмыстары баланың оқу жылы басындаы білім деңгейін жыл бойында оны  жетілдіруге мүмкундук береді.

  1. 9.                 

Саутбаева Гүлмекен Араповна,

Досмакова Динара Жакиевна,

Есекенова  Ботагоз Амамбаевна, Белгибаева Перизат Асатқызы

Тәрбиешілер, № 5 бөбекжай,

Қостанай қ. 

«Менің Отаным -Қазақстан» ересек топқа  арналған тәрбиелік-дамытушылық бағдарламасы және іс шаралар өткізу технологиялық карта жинағы

Бұл бағдарлама тақырыптары мектепке дейіңгі тәрбиелеу орындарында білм  берушілік  жаңа сапасы бойынша «Коммуникативтік қатынас» негізінде қазақ халқының салт-дәстүрі, тарихи дамуы, қазақ тіліне деген халықтың қүрметі, мәдениеті жөнінде балалармен әңгімелесу, сұхбаттасу, ойын арқылы, көркем шығарма бойынша өз ойларын білдіру сияқты  жақсы технологиялық  карталарында, жақсы жарияланған сабақтар анықталып үлгілері берілген.

  1. 10.             

Кусеубаева Жанар Абилкасовна

Математка пәнінің мұғалімі, Қостанай қызмет көрсету саласының колледжі,

 Қостанай қ.

Техникалық және кәсіби білімнің

2 курс студентіне арналған  электрондық оқу-әдістемелік құралы

Құрал бастапқы білімді бекіту тапсырмаларын, сонымен қатар қайталау,бақылау жұмысы мен сынақ тапсыруға дайындықта тақырыпты өздігінен зерделеуде негізгі материалды талдап қорыту және жүйелеуді енгізеді.

 

 

  1. 11.             

Ерденова  Багытнур Егизбаевна, Дружинина Любовь Борисовна,

Дубогрей Наталья Григорьевна,

Хазеева Лилия Хакимовна,

Маленко Елена Анатольевна,

Грудупс Ксения Яновна, Касымова Асем Султановна,

Слесарева Изольда Джаозовна

Авторлық ұжым (тарих мұғалімі, информатика мұғалімі),

Қостанай қ.

«Дүниежүзі тарихы ( 1914 ж. бастап  қазіргі уақытқа дейін)» электрондық құралы

Құрал оқушылар үшін қосымша ақпараттық көз болып табылады. Өзін-өзі бақылау үшін сұрақтар және дәрістің тірек анықтама конспектілері түрінде 9 сыныпта оқу барысында тақырыптар бойынша бай суретті ақпарат материалдары бар.

 

  1. 12.             

Овчаренко  Татьяна Александровна

 Бастауыш сынып мұғалімі, «№7 орта мектебі» ММ, Қостанай қ.

«1-2 сыныптарда  математика сабақтарында  дидактикалық ойындар» жинағы

 

Жинақта оқушылардың оқу-танымдық қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған, түрлі типтегі сабақтар үшін  ойындар ережелерімен бірге және шығармашылық ойындар берілген. Шығармашылық қабілетін дамытады, жалпы оқу іскерлігін қалыптастырады. Түрлі позициялармен оқу материалдарын түсіну және зерделеуге мүмкіндік береді.

  1. 13.             

Нургалиева Алмагуль Жаиковна

Орыс тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі, «№7 орта мектебі» ММ, Қостанай қ.

10-11 сынып оқушыларына арналған «Эссе. Жазу теориясы мен практикасы» оқу –әдістемелік  жинақтамасы

ОӘЖ лингвистикалық білімі тереңдетуге, ауызша және жазбаша сөйлеу тілі  мен қатынас тілі өнерінің мәдениетін игеруге бағытталған. Белсенді сөйлеу әрекетін және риторикалық қабілеттерін,  логикалық ойлау дағдысын дамытады. 

  1. 14.             

Кусымбаева Сауле Кадыржановна

Биология мұғалімі, «№ 1 мектеп –лицейі» ММ, Қостанай қ.

6 сынып оқушыларына арналған «Бөлмеде гүл өсірушілік»  қолданбалы курсының  бағдарламасы және оқу құралы

Курс өсімдіктің анатомиялық құрылымы, үй өсімдігінің пайдасы мен ролі  туралы оқушылардың білімін кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған, оқушыларды бөлме өсімдіктерін дұрыс күтуге және өсіруге үйрету.

  1. 15.             

Дацко Маргарита Александровна,

Лялин Алексей Юрьевич

 

 

Бейімді дене шынықтыру мұғалімдері,

«Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған Қостанай арнайы мектебі» КММ

Ерекше  білім беру қажеттілігі бар кіші мектеп жасындағы балаларға арналған денсаулық сақтау технологиясын қолданумен жаттығулар жинағы

Жинақта ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың денсаулық, физикалық және жеке дамуына оң әсер ететін денсаулықсақтау техникасының кеңінен қолдануын есепке ала отырып оңтайлы және тиімді жаттығулар көрсетілген және мақұлданған.

 

  1. 16.             

Салтенова Нургул Сактаганқызы

Бастауыш сынып мұғалімі, «№15 орта мектебі» КММ,  Рудный қ.

Дүниетану пәнінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар жинағы 4-сынып

Дүниетану пәнінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар жинағы 4- сынып оқушыларына арналған дидақтикалық құрал болып табылады.  Тапсырмалар 6 тараудан тұрады. Әр тарауға тақырыптар қойылып, функционалдық сауаттылықты қалыптастыру үшін проблемалық оқытудың, сын тұрғысынан ойлаудың, дамыта оқытудың әдіс-тәсілдері негізге алынған. Әр тапсырма критериалдық бағалау жүйесімен бағаланады. ---

 

 

 

 

Работы для рассмотрения на Областной Экспертный Совет

 

Дата проведения: 24 февраля  2017 года

 

 

Ф.И.О.

Должность, место работы

Название работы

Краткая аннотация

  1. 17.             

Жүніс Дархан Жақсылықұлы

Преподаватель, Костанайский педагогический колледж, г. Костанай

Учебно-методическое  пособие  по курсу «Скульптура» для студентов специальности 0402000 «Дизайн»

Курс  обучения нацелен на развитие пластического восприятия мира, на развития объёмно-пространственного видения и чувства весовых отношений, на воспитание художественного вкуса и расширение общекультурной эрудиции. Позволяет овладеть пластическим языком как главным средством выражения художников и декоративно-прикладного искусства, развить навыки пластического моделирования в мягком и твердом материале для их последующего применения в творчестве.

  1. 18.             

Баймаканова Ботагоз Айтышевна

Учитель русского языка и литературы, 

КГУ «Куйбышевская СШ», Узункольский район

Программа, учебное и методическое пособие  курса по выбору «Культура речи» для учащихся 5 классов

Программа направлена на формирование системных знаний о культуре речи, развитие коммуникативно-речевых умений и навыков учащихся, воспитание  культуры речи и обогащение  словарного запаса детей.

  1. 19.             

Майшина Галия Кенихановна

Воспитатель, Ясли-сад

№ 16, г. Костанай

«Сиқырлы саусақтар» атты ортаңғы топ балаларға  арналған дамытушылық бағдарламасы, технологиялық картарлар және дидактикалыө материал жинағы

Бағдарламаның бағыты «Шығармашылық» білім беру саласы бойынша баланың танымдық, шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында жасалған. Аталған бағдарламаны іске асыруда тәрбиешіге көмектесуге арналған сабақтардың технологиялық карталар жинағы ұсынылған. Карталарда саусақ жаттығуларының  түрлі әрекеттері белгіленген.

  1. 20.             

Кнодель Оксана Викторовна

Учитель истории и географии, КГУ «Основная школа № 20 станции Железорудная», г.Рудный

Учебно-методический  комплект  факультативного курса «Поэтическая география» для  учащихся 5-6 классов

УМК помогает сформировать умение использовать географические знания в повседневной жизни, развивать навыки работы с источниками информации, анализировать, сравнивать, делать выводы; воспитавыть духовно-развитую, творческую личность.

  1. 21.             

Сағынбаева Фарида Мухамеджановна

Учитель казахского языка и литературы, «Заботольская СШ № 1», Костанайский район

Қазақ тілі пәнінен 5-сынып оқушыларына  арналған қосымша электрондық оқу құралына

Электрондық құралы Power Point және AktivInspaer ақпараттандырылған бағдарламасында жасалған. Бұл бағдарламалар пайдалануға қолайлы, оңай болады, кез келген ортада ашып оқу әрекеттерін жасауға көмек көрсете алады. Навигациясы жеңіл, ішіндегі өзара байланыстарына сілтеме  арқылы шығуға болады. Оқу материалын қызықты тұрғыда меңгеруіне байланысты электрондық құралында ойын жаттығулары, ережелері нақты ұсынылған. Әр модульді сабақ үстінде түсіндіруіне және өз бетімен игеруіне байланысты презентациялары және флипчарттар жинағы жақсы құрастырылған.

  1. 22.             

Жандаулетова Раушан Курмангалиевна

 Учитель математики, ШОД им. Алтынсарина, г. Костанай

«Б.Блум таксономия негізінде 7- сынып алгебра сабағында бағалау әдістемесі» педагогтарға  арналған әдістемелік құрал

Дарынды балаларға арналған білім беру бағдарламасында тереңдетілген жүйеде оқу жетістіктерін жаңа бағыттарымен бағалау жасауда құрастырылған әдістемелік құралы өзекті болып табылады. Бағалау жүйесі көмегімен оқушылар өз бетімен өз-өзін және бірі-бірін бағалауға үйренеді. Кестеде құрастырушы  Б.Блум таксономиясының оқушылар дағдыларын қалыптастыру жолдарын нұсқау түрінде айқындаған.

  1. 23.             

Торина Самал Аблайкановна, Абильтаева  Ұлжан  Қабылқановна

Воспитателя,  Ясли –сада № 13, г. Костанай

Әдеп- әліппесі» атты 4-5 жастағы балаларға арналған дамытушылық- тәрбиелік бағдарламасы, дидақтикалық ойындар жинағы және жұмыс дәптері 

Бағдарлама  бала-бақшаның 4-5 жастағы ортаңғы тобы балаларына арналған. Бағдарламаның өзектілігі – тәрбиелеу, ұлттық тәлім-тәрбие беруде рухани-адамгершілік, әдептілік өмірлік дағдыларын арнайы бағдарламамен жүргізу үлгілері сипатталған. Тақыраптары 36 сабақүлгілерін айқындауға бағытталған.

  1. 24.             

Саутбаева Гүлмекен Араповна,

Есекенова  Ботагоз Амамбаевна, Белгибаева Периазт Асатқызы,

Бакимова Зульфия Қойшибаевна

Воспитателя, Ясли-сада № 5,

 г. Костанай 

«Балапан және оңын достары» атты 5-6 жастағы балаларға арналған дамутышылық бағдарламасы және сабақтар өткізу технологиялық карта жинағы және электрондық қосымшадағы дидактикалық ойындар жинағы

Балабақшадағы балалардың білім зерттеу тәрбиешінің ең маңызды, негізгі жұмыстарының бірі. Зерттеу жұмыстары баланың оқу жылы басындаы білім деңгейін жыл бойында оны  жетілдіруге мүмкундук береді.

  1. 25.             

Саутбаева Гүлмекен Араповна,

Досмакова Динара Жакиевна,

Есекенова  Ботагоз Амамбаевна, Белгибаева Перизат Асатқызы

Воспитателя, Ясли-сада № 5,

г. Костанай 

«Менің Отаным -Қазақстан» ересек топқа  арналған тәрбиелік-дамытушылық бағдарламасы және іс шаралар өткізу технологиялық карта жинағы

Бұл бағдарлама тақырыптары мектепке дейіңгі тәрбиелеу орындарында білм  берушілік  жаңа сапасы бойынша «Коммуникативтік қатынас» негізінде қазақ халқының салт-дәстүрі, тарихи дамуы, қазақ тіліне деген халықтың қүрметі, мәдениеті жөнінде балалармен әңгімелесу, сұхбаттасу, ойын арқылы, көркем шығарма бойынша өз ойларын білдіру сияқты  жақсы технологиялық  карталарында, жақсы жарияланған сабақтар анықталып үлгілері берілген.

  1. 26.             

Кусеубаева Жанар Абилкасовна

Преподаватель математики, Костанайский колледж сферы обслуживания,

 г. Костанай

Электронное учебно-методическое пособие для студентов 2 курса, технического и профессионального образования

Пособие включает в себя задания на первичное закрепление, а также повторение, обобщение и систематизацию основного материала при самостоятельном изучении тем, в подготовке к контрольной работе и зачету. Можно использовать для дистанционного обучения.

  1. 27.             

Ерденова  Багытнур Егизбаевна, Дружинина Любовь Борисовна,

Дубогрей Наталья Григорьевна,

Хазеева Лилия Хакимовна,

Маленко Елена Анатольевна,

Грудупс Ксения Яновна, Касымова Асем Султановна,

Слесарева Изольда Джаозовна

Авторский коллектив (учителя истории, учитель информатики),

г. Костанай

Электронное пособие «Всемирная история (с 1914г. по настоящее время)»

Пособие  является дополнительным информационным источником для учащихся,  содержит богатый иллюстрированный информационный материал, разложенный по темам при изучении  в 9 классе в виде  опорных справочных конспектов лекций (всего 30 лекций) и вопросов для самоконтроля.

  1. 28.             

Овчаренко  Татьяна Александровна

 Учитель начальных классов, ГУ «Средняя школа №7», г. Костанай

Сборник  «Дидактические игры на уроках  математики  в 1-2 классах»

Сборник содержит игры с правилами и творческиеигры, для  различных типов уроков, направленные на формирование учебно-познавательного интереса учащихся. Развивает творческие способности, формирует обще-учебные умения, дает учащимся понять и изучить учебный  материал с различных позиций.

  1. 29.             

Нургалиева Алмагуль Жаиковна

Учитель русского языка и литературы, ГУ «Средняя школа №7», г. Костанай

Учебно-методический комплект «Эссе.Теория и практика написания» для учащихся 10-11 классов

УМК  направлен на  углубление лингвистических знаний, овладение культурной устной и письменной речи и искусства речевого общения. Развивает навыки активных речевых действий и риторических способностей, логики мышления.

  1. 30.             

Кусымбаева Сауле Кадыржановна

Учитель биологии, ГУ «Школа –лицей № 1», г. Костанай

Программа  и учебное пособие прикладного  курса «Комнатное цветоводство» для учащихся 6 классов

Курс направлен на углубление  и расширение знаний  учащихся об анатомическом строении растений,  о пользе и роли домашних растений, научить учащихся правильно ухаживать и выращивать комнатные цветы.

  1. 31.             

Дацко Маргарита Александровна,

Лялин Алексей Юрьевич

 

 

Учителя адаптивной физической культуры, КГУ «Костанайская специальная школа для детей с особыми образовательными потребностями»

Сборник  упражнений с использованием здоровьесберегающих технологий для детей младшего школьного возраста имеющих особые образовательные потребности

В сборнике описаны и апробированы наиболее оптимальные и эффективные упражнения с учетом широкого применения здоровьесберегающих технологий, которые  оказывают положительное влияние на развитие личности, здоровье, физическое развитие детей  с особыми  образовательными потребностями.

  1. 32.             

Салтенова Нургул Сактаганқызы

Учитель начальных классов, КГУ «Средняя школа №15», г. Рудный

Дүниетану пәнінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар жинағы 4-сынып

Дүниетану пәнінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар жинағы 4- сынып оқушыларына арналған дидақтикалық құрал болып табылады.  Тапсырмалар 6 тараудан тұрады. Әр тарауға тақырыптар қойылып, функционалдық сауаттылықты қалыптастыру үшін проблемалық оқытудың, сын тұрғысынан ойлаудың, дамыта оқытудың әдіс-тәсілдері негізге алынған. Әр тапсырма критериалдық бағалау жүйесімен бағаланады.